Tílko za tisíc dolarů a značková cihla: Nejbizarnější designové kousky posledních let

3 min čtení

3 min čtení

Móda je plná paradoxů, nadsázky a ironie. Značky nemají problém do světa pustit děsivé kousky, které jsou zcela v rozporu s jejich astronomickými cenami i nálepkami jako „luxusní“ či „designový“. I přesto jsou během pár dní, ne-li hodin, vyprodané. Co to vypovídá o společnosti, konzumerismu i síle brandů, tentokrát ponechme stranou a pojďme si prostě jen naplno užít výstavku deseti největších fashion kuriozit. Stane se vaším favoritem značková cihla, nebo izolepa od bývalého ředitele Dioru?

Tkaničkové náušnice Balenciaga

Demna Gvasalia, kreativní ředitel Balenciagy, je známý pro svou neutuchající touhu módu co nejvíce ironizovat a dělat z obyčejných i dost bizarních věcí hit. Na přehlídková mola takto v minulosti dostal třeba koženou verzi nákupních IKEA tašek a před pár měsíci šokoval kampaní, v níž se objevují zničené tenisky. Teď se Balenciaga opět dostala pod palbu kritiky kvůli náušnicím, které nejsou ničím víc než zavázanými tkaničkami od bot. Tedy jen s tím rozdílem, že tento model pořídíte za 325 dolarů. A pokud by vám to nestačilo, můžete k nim do košíku přihodit stejně stylizovaný náramek za 450 dolarů.

TIP NA VIDEO: Pět nápadů, jak nosit šátek

Loading

Článek pokračuje v následujících kapitolách. >>>