Vhodné oblečení na sport dělá minimálně půlku celého výkonu. Kromě funkčnosti v odvětví sportswear ale hraje stále větší roli také důraz na design. Černá trika a legíny jsou sice stále zcela v pořádku, pravidelné spolupráce designérů se sportovními značkami ale dokazují, že estetika nemusí být vůbec s onou funkčností v rozporu.
TIP NA VIDEO: Olympiáda začíná! Připomeňte si českou nástupovou kolekci

Stačí se podívat třeba na kolekce, které pro sportovní značku Reebok připravuje návrhářka a ex-Spice Girl Victoria Beckham, která se díky svému minimalistickému rukopisu stala vyhledávanou módní personou nejen na poli inspirace, ale také samotného designérství. Neméně pozornosti v poslední době sklízí také již pravidelné spolupráce adidas se značkou Ivy Park, pod níž je podepsaná zpěvačka Beyoncé. Mimochodem teprve pár hodin uběhlo od chvíle, kdy světlo světa spatřila nová letní kolekce, které kromě žhavé oranžové barvy vévodí osobité plavky a hlavně plné ženské křivky.
A je to právě ženské tělo a jeho tvar, které se po spoustu let dostávaly často s nabídkou sportovního oblečení do křížku. Jednoduše řečeno – najít kvalitní, funkční a k tomu ještě třeba i střihově zajímavé a designové oblečení na sport byl pro majitelky velikosti větší než 42 (občas dokonce i 40) nadlidský výkon. Doba se ale naštěstí mění, a tak se celé sportovní spektrum velikostí konečně, byť pomalými krůčky, posouvá a rozšiřuje.
A že nejde o žádné nudné siluety a beztvará trička, dokazují i třeba lokální sportovní výrobci, jako je udržitelný český brand Circlle či Kinoko. Větší velikosti ale najdete právě i třeba u takových stálic, jako jsou Adidas, Nike nebo třeba South Beach. Je tedy více než příjemné s klidem v duši tvrdit, že je už skutečně z čeho vybírat a že se nabídka konečně přestává omezovat jen pouze na jednu výseč žen s určitým typem těla a s určitou velikostí.